Известие

Collapse
No announcement yet.

Винаги пали от втория път...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Винаги пали от втория път...

    Първоначално публикувано от VFTI
    Аз до сега не съм имал/карал кола- която е на 5+години и да пали от първия път...Никога Та незнам какво те притеснява...На мен нито алфата нито ситроена ми палеше от първия път, но не съм имал проблеми никога...И сега е така Така, че не се притеснявай и си джиткай..Това е моя съвет..Едва ли е нещо сериозно,че да му обръщаш внимание
    Пич и аз съм като тебе Бях на ситроен дизел. Осем години не съм имал ядове с паленето. Ьмь никакво! Имам Алфата от декември миналата година. Чукам на дърво, нищо не съм пипал. Газ и супер! А за палене вече 15000 км нямям спомен да не съм запавал от раз.
    Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

    Comment


    • #32
      Колеги, по-горе в темата съм описал, че и аз имам проблема с паленето от втория път. Напоследък установявам, че като чукна малко педала на газта докато върти стартера колата си пали и от първия път.
      По принцип знам, че би трябвало да паля без да подавам газ, но това до някъде решава проблема.
      В тази връзка искам да попитам защо не се препоръчва подаването на газ при палене?
      Alfa Romeo 1,3 Boxer

      Comment


      • #33
        Защо ли?

        Първоначално публикувано от Emil
        В тази връзка искам да попитам защо не се препоръчва подаването на газ при палене?
        Защото има вероятност от детонации,когато не си добре с токоветв...кабели свещи и т.н.
        Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

        Comment


        • #34
          Добре де да се включа и аз малко в темата
          И при мен е така, не винаги ама вече едва ли не свикнах за да завъртам ключа половин оборот и съответно стартера и след това да решавам че ще паля.
          Направих си опити разни
          Значи, в началото, като леко педала на газта помирише чорапите ми и палеше.
          Сега вече и да натискам газта пак се мъчи докато запали от първия път.
          Тоест проблема леко се задълбочава
          и следва че проблема не е в моторчето на празния ход, щото въздух получава когато е натиснат педала.
          Като се спуска по нанадолно и паля, (без третата степен на ключа)няма проблем - от което следва според мен, че проблема не е в клапата на бензиновата помпата, както казва колегат по-рано.
          Остават няколко датчика, между които и дебитомер.
          за дебитомер лошо
          но ако някой може да каже кой датчици могат да влияят(само не ми казвай те 24бр. )
          че май мога да намеря пробен оня датчика за температурата преди дебитомера, и смятам събота и неделя да пробвам ако го заменя дали няма да има ефект.
          Та не че ми пречи много този проблем, но все пак човек трябва да се занимава с нещо, и ако имате предложения с какво МОЖЕ(50/50) да се оправи давайте
          Идва ми на ъкъла - ниска компресия на някой цил., което също е лошо
          146 ti rosso 96г.

          Comment


          • #35
            Re: Винаги пали от втория път...

            Първоначално публикувано от VFTI
            Аз до сега не съм имал/карал кола- която е на 5+години и да пали от първия път...Никога Та незнам какво те притеснява...На мен нито алфата нито ситроена ми палеше от първия път, но не съм имал проблеми никога...И сега е така Така, че не се притеснявай и си джиткай..Това е моя съвет..Едва ли е нещо сериозно,че да му обръщаш внимание
            Няма такова нещо. Моята е на 10г. и винаги си пали от раз. И лете и зиме. Май-май не е много нормално да не пали от първия път.
            ALFA ROMEO 145 1.4TS "lusso"..
            sigpic
            ROVER 200 RF 2.0TDI

            Comment


            • #36
              Извинете Mury, gigi
              защо не извадите темата в общия раздел
              че си мисля някой може да помогне
              или ние на него
              мисля си че проблема не е само в 146/5( http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.ph ... +%EF%FA%F2 )
              и дел на това мнение
              146 ti rosso 96г.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от skino
                Добре де да се включа и аз малко в темата
                И при мен е така, не винаги ама вече едва ли не свикнах за да завъртам ключа половин оборот и съответно стартера и след това да решавам че ще паля.
                Направих си опити разни
                Значи, в началото, като леко педала на газта помирише чорапите ми и палеше
                Сега вече и да натискам газта пак се мъчи докато запали от първия път
                тоест проблема леко се задълбочава
                и следва че проблема не е в моторчето на празния ход, щото въздух получава когато е натиснат педала
                като се спуска по нанадолно и паля (без третата степен на ключа)няма проблем - от което следва според мен, че проблема не е в клапата на бензиновата помпата, както казва колегат по-рано.
                Остават няколко датчика, между които и дебитомер.
                за дебитомер лошо
                но ако някой може да каже кой датчици могат да влияят(само не ми казвай те 24бр. )
                че май мога да намеря пробен оня датчика за температурата преди дебитомера, и смятам събота и неделя да пробвам ако го заменя дали няма да има ефект.
                Та не че ми пречи много този проблем, но все пак човек трябва да се занимава с нещо, и ако имате предложения с какво МОЖЕ(50/50) да се оправи давайте
                Идва ми на ъкъла - ниска компресия на някой цил., което също е лошо
                От всичките тестове дет си провел нищо не си разбрал Особенно си в грешка с теста по нанадолнището - Случйно да си забелязал че доста коли които не палят на стартер палят по нанадолнището
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Bobo
                  От всичките тестове дет си провел нищо не си разбрал Особенно си в грешка с теста по нанадолнището - Случйно да си забелязал че доста коли които не палят на стартер палят по нанадолнището
                  Е добре де обясни малко.

                  Аз просто казвам, че щом паля по нанадолно и то от 1 превъртане значи има бензин в инжекторите, и не е проблема в клапата на помпата. Незнам може и да бъркам
                  А е в нещо друго проблема на паленето от 2-рия път.
                  И това че повечето коли палят по нандолнище когато не могат да запалят от стартер(а при мен не е така), не ме насочва към нито един проблем, а добавя още 2-3 проблема към тяхните коли

                  Явно че проблема го имат няколко вида коли(за сега намерих че имат проблема волво, пежо, форд), и колкото и да са различни видовете проблеми водещи до това , се обзалагам че може и да е един общия проблем.
                  146 ti rosso 96г.

                  Comment


                  • #39
                    Е защо умря темата?
                    Някой може ли да ми каже, датчика който казва на компа каква е темп. на двг, е този в термостата ли ?
                    и как се замерва и какво трябва да показва?
                    146 ti rosso 96г.

                    Comment


                    • #40
                      Аз съм със същия проблем, нито моторът е боксер, нито имам имобилайзер... Като я взех колата в началото си палеше от първия път винаги!!! Един ден оглеждах какво е положението под предния капак и забелязах един маркуч с липсваща скоба (вероятно умишлено свалена от предишния собственик)
                      Откакто сложих нова скоба, колата в 90% от случаите пали САМО от втория път!!! Ето за какво става въпрос: цък
                      Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                      Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                      Thank you, VFTI, thank you!

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Wolfy
                        Аз съм със същия проблем, нито моторът е боксер, нито имам имобилайзер... Като я взех колата в началото си палеше от първия път винаги!!! Един ден оглеждах какво е положението под предния капак и забелязах един маркуч с липсваща скоба (вероятно умишлено свалена от предишния собственик)
                        Откакто сложих нова скоба, колата в 90% от случаите пали САМО от втория път!!! Ето за какво става въпрос: цък
                        Този маркуч ти е от моторчето дето вкарва въздух когато не си натиснал педала(мпх)
                        и не би трябвало да е от скобата
                        а подаваш ли газ когато палиш?

                        а междо другото един с волво е имал същия проблем със паленето от втория път(един от madcowtuning.bg)и се оказало, че е прецакан регулатора на налягането на бензина
                        И трябва това да се провери дали подържа постоянно налягане след него, само че незнам кой може да го провери
                        Бобо, имате ли необходимата хапаратура за такова замерване?

                        Всъшност при 155 кога се включва бензиновата помпа?
                        При подаване на контакт или когато завърти стартера?
                        146 ti rosso 96г.

                        Comment


                        • #42
                          При мен от първия път пали и след 1-2 секунди изгасва колата... И вече уверен в способностите на колата врътвам и потеглям, но все пак от ВТОРИЯ опит

                          Помпата се включва при подаване на контакт, колата я паля след като помпата "зареди" и не натискам педала...

                          Може и да не е от скобата, но проблема се прояви след тази интервенция, а и маркуча доста се беше отпуснал и мисля, че доста въздух е влизал от там...
                          Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                          Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                          Thank you, VFTI, thank you!

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Wolfy
                            При мен от първия път пали и след 1-2 секунди изгасва колата... И вече уверен в способностите на колата врътвам и потеглям, но все пак от ВТОРИЯ опит

                            Помпата се включва при подаване на контакт, колата я паля след като помпата "зареди" и не натискам педала...

                            Може и да не е от скобата, но проблема се прояви след тази интервенция, а и маркуча доста се беше отпуснал и мисля, че доста въздух е влизал от там...
                            Това със гасненето веднага (особено от това, че като запали колата не натискаме педала), може да е точно от МПХ, имаше тема някъде как се почиства моторчето на 155
                            http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=4161
                            разгледай темите за МПХ или моторче за празен ход или нещо такова и виж дали и при теб няма такива симптоми
                            146 ti rosso 96г.

                            Comment


                            • #44
                              И аз на МПХ съм хвърлил око, но все нямам време да се захвана с него... иначе това за налягането на бензина и на мен са ми го казвали...

                              Между другото проблема с паленето го има само когато е студена, ако е загряла паля и тръгвам без проблеми
                              Хмм, може наистина да е свързано нещо с бензиновата помпа, че и тя ме съмнява от известно време
                              Или няма бензин, или въздух...
                              Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                              Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                              Thank you, VFTI, thank you!

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от skino
                                Е защо умря темата?
                                Някой може ли да ми каже, датчика който казва на компа каква е темп. на двг, е този в термостата ли ?
                                и как се замерва и какво трябва да показва?
                                На първо време можеш да си провериш датчика за температурата на входящия въздух... особено, ако колата пали от първия път при подаване на съвсем малко газ.
                                AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                                Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                                Comment

                                Working...
                                X